تنهای تنها...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : reza

خداوندا کفر نمی گویم

پریشانم

چه میخواهی تو از جانم؟

مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی

خداوندا تو مسئولی

خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

چه زجری می کشد آن کس که از احساس سرشار است

خداوندا تو تنهایی و من تنها

تو یکتایی و بی همتا

ولیکن من نه یکتایم نه بی همتا

فقط تنهای تنهایم...



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت10:06---5 دی 1392
داداشی من برای نیومدنت یه کوچولو ناراحت شدم.اما ناراحتیم برای اینه که عکستو برام نمیذاری.چی میشه مگه.ببخشید که بهت گفتم بد جنس.راستی داداشی شما چند سالته؟من هرروز برات نظر میزارم.دوست دارم توهم هر روز برام نظر بذاری.چی میشه مگه.از امتحانات بگی.باشه؟قبول کن؟جون داداش رضا.قبول کن.

احمد
ساعت0:45---5 دی 1392
خیلی این مطلبت قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان